babygirl35_ Kızlar cuma günü devlet hastanesinden randevu aldım son günü oluyo adetimin. Takarlar mı net bilgisi olan var mı? Boşa gitmiş olmuyum
ZeynepAda45 Hastanede nasıl bir prosedür oluyor beni de bilgilendirir misiniz beklemek gerekiyor u hemen yapıyorlar mı