Merhabalar,
Kızım 8 aylık oldu halen menenjit aşısı yaptırmadık. Sürekli grip oldu sonra ishal kusma ayrı bir hasta okdu tam o bitti derken en son covid oldu onu da yeni atlattık 🙄 1 yaşından sonra tek doz mu yoksa bir kaç arayla yaptırsak mı kararsızım🙏🏻