Papatya5801 Merhaba anneler . Bebekler ortamala kaçıncı ayda desteksiz oturur ve mama sandalyesine yürüteçe kaçıncı ayda başladınız acaba
starwomen Papatya5801 6. Ayından itibaren mama sandalyesine oturtmuştum. 7. Ayında tamamen desteksiz oturuyordu. Yürüteç de kullanmıyorum.