LDYA123 Kına yaptınız mı kızlar nerde yaptınız fikir tavsiye verecek olan var mıdır ? Organizasyon yada başka bir mekan şart mı
Sonsuz32 LDYA123 biz yaptık aile olarak organizasyon etmedik kendi aramızda küçük kına eylencesi yaktık kızıma
Nazlimu_ LDYA123 biz yaptık kızıma. Mekan tutmadık evde yaptık. Elinede kına yaktık oynadık kurtlarımızı döktük. Çok güzeldi 🥰
FiltreZeka Yanlış anlamayın ama bana bu çok saçma geliyor. Neyin kınası el kadar bebeye? Çocuk gelin gibi. Hiç hoş karşılamıyorum ve çok çok saçma