Iyı akşamlar kızlar oğlum 6 ay 20 günlük bugün kontrolümuz vardı 8.350 gr kılosu 71 cm boyu cıktı sadece 1.5 ay emdı sonrasında hp mamayla beslendı 1 ay oncede ek gıdaya geçtik ama cok fazla bsy veremıyorum sut alerjısı oldugu ıcın doktor sankı kılosu fazla gıbı dedı 1 yaş ıcın 10 kg norml deger ama sızınkı dha sımdıden 8 olmış dedı kafam karıştı cokmu fazla acaba