Merhaba hanımlar,
Bebeğim 2 ay 6 günlük uykusuzluğu ve sürekli kendini sıkması üzerine doktora götürdük.Ultrasondan bakınca böbreklerinde kum döküyor dedi bir çok çocukta görüldüğünü ve ilaç tedavisinin olmadığını söyledi.Bol anne sütü daha doğrusu bol beslenme ile idrardan atılacağını söyledi.Bu durumu yaşayan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız