Daha önce ateş için yazmistm boğaz faranjit geçirdi 3 buçuk aylık kızım 3 gün antibiyotik kullandık ve dün kızımın vücudunda kırmızı lekeler olduğunu farkettim hemen sağlık ocağına gittim doktor baktı döküntülü hastalık gibi biseyler dedi ateşli hastalık sonrası olur diye ama ben hiç kimsede görmedim bu sekilde yaşayan varmı başka doktora götürsem mj çok tedirgin oldum pek guvenemedim o doktora 🙁