Sedasss Kızlar doğum yardımı 300 tl yatmış pttye fakat emzirme ödeneği yatmamış ikisine de başvuru yapmıştı nüfusta görevli. Farklı bir zamanda mı yatıyor ? Bu arada çalışan anneyim, ikide bana yatacağını söyledi görevli