Şunuda eklemek isterim bebeğim kabız oluyor du 3 4 gün tuvaletini yapmıyordu bir akşam ağlamaktan çatlayacak duruma geldi acile gittim müdahale edildi ben bebeğim üç gün kakasını yapmadı daraldı diye lavman yapmıştım sonra acile gittiğimde röntgen çektiler afedersiniz geri zekalılar çocuğun bagirsaklari kaka dolu dediler bunu boşaltmak lazım dediler gene lavman yap dediler yaptım sonra yapmadı kakasını ve doktora dedjm yapmadı ama bugün yapınca yaptı dedim sonra yok yok dolu bu bebegin karnı dedi surup verdi gene tık yok sonra çubuk soktu bebegimin makatına gene yok daha sonra üç tane lavman yaptı kendi oldumu size 5 lavman miniğim daha iki buçuk aylık daha sonra bizi başka hastaneye sevk ettiler ama bb arada bebeğim hala ağlıyor sonra başka hastaneye gittik Allah razı olsun ordakiler çok ilgilendi onlarda röntgene soktu bh bebekte gaz var kaka felan yok bebegin içerisi zaten boşatmiş bunlar nasıl doktor küçücük bebege o kadar işlem yapilirmi diye kızdı daha sonra biyogia ve metsitilj yazdı düzenli şekilde kullan dedi bakalım şu anlık bebeğim rahat ama bebegimi delik deşik ettiler bir sorunu varmi diye Allaha şükür tek sorunu gazlı bir bebek rabbim evlatlarımızı korusun 🤲