Nergisssss Siniso kimyon çayı iciyorum ben o iyi geliyor bebegim 7 aylik onada rezerne iciriyorum veya ıhlamur bunları deneyin melisa cayinin uyku yaptigini biliyorum
Alyaminel Bir kupa bardağı kaynamış suya bir çay kaşığı kimyon atın ılık olarak için hem sütünüzü artırır hemde sizden bebeğinize geçer gaz sancılarını azaltır ve tabii ayaklarını hep sıcak tutun
Azra41 Siniso gaz yapan şeylerden biraz uzak durun. Kimyon kullanin yemeklerde bide her emzirmeden sonra pitpit sırtına vurun mutlaka.. Ben probiyotik kullanıyorum gaz damlası olan. Doktorunuza danışın. Melisa çayı da icebilirsiniz sütte yapar 🥰