Senayismail ben yazacaktım sen yazmışsın. 10 aylık yapışık ikiz gibiyiz ona da 3 kez yemen yapıyorum günde yedireyim edeyim derken aç karnımı ne doyuracaksa hızlıca yiyorum yani tv önüne de koymam çocuğu. Tuvalete gitsem dediğiniz gibi gidemem ya da kapı açık giderim bir yere kafayı falan vurur diye o zaman da içeri giriyor tutmağa çalışıyorum bir yandan. Nasıl oluyor diyorum ama lü var benim kızım gündüz bensiz uyumuyor emerek uyuyor bırakınca uyanıyor günde 1 saat bile yatsa her şeyi yapacağım da hiç onsuz zamanım olmadığı için yapamıyorum. Eşimle de bu yüzden boşanma noktasına geldik vuracaktı bana neredeyse el kaldırdı bugün yemek yüzünden.