UmayGunes Hulya55 Gayet normal bence zaten ayda 700 gram eder 😊 Her bebek illa ki 1 kilo alacak diye bir şey yok zaten en az 500 gram alıyosa sorun yok demektir .
Gecekusu Hulya55 bize de doktor aylik 1 1bucuk kilo almali demisti. Saglikocagindaki hemsire aylik 500gr altinda aliyorsa skintili 500gr ustundeki her kilo alimi gayet iyi demisti. Yani gayet normal bebeginizin kilo alimi.
Kumsalada-fettahtoprak Hulya55 benim oğlumda 3 ay 25 günlük beslenme sorunu vardı yemiyordu 20 günde 150 grm almış sadece doktorumuz haftada 150 grm almalı dedi 5 gündür yemesi biraz düzeldi 5 gün sonra aşı günümüz bakalım 10 günde kaç grm almış
Hulya55 Gecekusu Gecekusu 1.5 kilo mu😂zaten 3.aysan sonra yavaşlar demişti bana da normal olmasına sevindim vallahi
Gecekusu Hulya55 bizim hastanedeki doktor tombul bebek seviyo galiba 😂 1-1 bucuk kilo dedi. Kilo alimindaki atak donemi dedigin gibi geride kaldi