Dün geceden beri parça parça uyudu. Normalde 3 günde kaka yapar dünden beri 5 buldu az az da olsa. Çok sulu değil ama . Birden sancılanıyor gibi oluyor sonra gülüyor falan ama genel olarak huzursuz. Salyası da var biraz başı hafif ateşli gibi ama 36.2 çıktı ateş. Korkuyorum bir şeyi mi var diye ama doktora da gitmek istemiyorum her yer çok kalabalık 😭 Deneyimi olan anneler var mı