Asel0436 merhaba kesinlikle birden kesmelisin şimdi bir sürü doktorcu gelecektir ama ne kadar uzar ise o kadar zor oluyor ben gündüz siyah bantı üzerine yapıstırarak kesmiştim gündüz açtığında bant ı görüp istemiyordu gece uyanınca da su verdim unuttu öyle he birde çöpçü aldı pis oldu demistim 😃 umarım sancısız gecer