Kızlar 40günüm çıktıktan sonra adet oldum 6 gün sürdü. Oğlum 6.5 aylık daha hiiiç adet olmadım. Emzirdiğim için dedi herkes bu yüzden de doktora gitmedim. Ama bugün bildiğiniz regl sancısı yaşıyorum ama görmüyorum. Daha önce de olmuştu. Sancım var şuan mesela. Nedir bilen var mı? 💖