Momdyg açıyorum tabi ki yapmadığım şey kalmadı. Nebülizatörle hava veriyorum, serum fizyolojikle açıyorum, odamda artık soğan ve karanfil ağacı açacak. Evi her gün süpürüp siliyorum. Hatta bu gün artık halıları kaldıracağım. Testler yapıldı, ciğer filmi, röntgenler çekildi çok şükür bir şey yok. Ama alerjik bir durum olabilir. Tam geçti bitti dedim, bu gün tekrar tıkandı çocuk