Korkmayın bir şey olmaz inşallah, benim bebeğimizde yumurta alerjisi çıkmıştı vücudu harıta gibi kabarık ve kırmızı oluyordu kaşınarak uyanıyordu, kestim geçti şükür, sonra bir iki ay geçmiştir yumurtali köfte yeşim şükür bişi olmadı artık yemeye de başladım bir hafta oldu yedirmiyorum ama kendim yiyorum artık çok şükür eskisi gibi değil ara ara kaşınıyor ama normal