galadriel Göğüs ucu enfeksiyonundan dolayı bebeğimi 3-4 gün emziremedim.Sütümü sağıp biberonla verdim .Bugün emzirmeye calıştım ama asıldı sürekli ağzından cıkardı ve ağladı . Biberona geri dönmeli miyim ? Tekrar memeye döner mi ?
Happymammy galadriel memeni ver sabıtlı ol ten teması çok önemli benin oğlumda üç gündür meme reddi yaşıyor. Uyurkeb emziriyorum uykuya dalarken tenimde uyutuyorum dene bence ven biberon vermedim bu şekilde ysptım