Arkadaşlar merhaba, 50 günlük bebeğim var ve günde bir kez bile öğlen uykusuna yatmıyor. Mesela bugün saat 18:30 oldu neredeyse ve ne yaptıysam olmadı, uykusu var esniyor huysuzlanıyor ama uyumuyor, uykuya dalamıyor. Altını dakika başı değiştiriyorum bez yetişmiyor yeter ki rahatsız olmasın pişik olmasın rahat uyusun diye ama yok. Emzirmek desen yarım saatte bir hatta bazen daha da kısa aralıklarla ne zaman huysuzlanırsa aranırsa. Ama yok. Gece 12yi buluyor uyuması da. Bu kadar küçük bebek nasıl bu kadar uykusuz olabilir nasıl dayanabilir benim gözüm kanıyor uykusuzluktan inanılmaz yorgun bitkin ve sinirliyim tükendim çok. Gündüz uykusuna yatarsa da bir kere yatıyor bazen 40 dk bazen 1 saat nadiren daha fazla. Ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️