pasaklisinkukuli Dün menenjit aşısı oldu dün akşamdan beri ağlıyor bacagındaki iğne yeri mırardı bacagını tutarak ağlıyor ama cok ağlıyor emmiyor ateşi çıkıyo bu gün iki kz yıkadım biraz rahatlıyo yıkayınca calpol veriyom ama bi etki yok gibi eşim ağlasın yapacak biley yok diyo ama içim sızlıyo anlamıyo beni çaresizlik deva olamamak çok kötü banyo yaptırınca hasta olur üşütürüm diye de korkuyorum offff off bebegim 5 aylık
DarkSwan pasaklisinkukuli Bexsero mu oldu? Bexsero sonrası bizde huzursuzluk 2 gün sürmüştü. Acile gittik, aşı sonrası normal bir süreç dediler.
Rbi pasaklisinkukuli bnim bebeğime öyke oldu calpor verdik geçmedi kolanya sık dedi ebesi kızarıklık şişlik olmuştu bacaklar da sıktık kendine geldi üfle ama sıkarsan
DarkSwan pasaklisinkukuli Of kıyamam yaa. Bizde Nisan’da 2.dozunu olacağız. 1.doz beni çok korkuttu. Ağır bir aşıymış. İnşallah çabuk atlatır kuzucuk. Çok geçmiş olsun.🙏🏼
pasaklisinkukuli Nergis29 banyo yapmadan emmiyor ve gece uykusuna geçmiyor meme reddi yapıyo saatlerce açlıktan ağlıyo ama emmiyo o yüzden yaptırdık internettek baktık verem aşısı dışında yapılır yazıyordu yaptırdık
Nergis29 Hemşireyim bende, biz yetişkinlerde bile aşı sonrası mümkün olduğunca çok gerekli degilse banyoyu önermiyoruz aşılar sıcaklığa karşı hassas olabiliyor o yüzden cilt altında topaklanabilir şişme yapabilir Buda ağrısını artırır