Merhaba kızlar.Ben 3 ay oldu sezaryen ile ameliyat oldum.dikişim bana göre çok kalın geliyor ve pembeleşmedi hala koyu bir renk.Dr dan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama hiç estetik durmuyor çok rahatsızım,önerebileceğiniz krem vs var mı yada ne olucak bu böyle kalır mı ya ,kuzeniminkini görmüştüm ince pembe bir çizgiydi benim çok kötü duruyor