brsnhsm Nurcaliskan Ben belki sevmez diye denemek için babyhope markasının almıştım oturaklı olanı. Elim ayağım oldu resmen. 2senedir taş gibi. Artık oturak kullanmıyo tabi de. Hala sağlam ve bayılıyor scootera🙋🏼♀️
Minel-inannesi tazebiirannee bizde daha disari cikarmadik evde halida ve parkede sürdük ama dediginiz gibi bi durumla karsilasmadik. Montelerken gevsekmi biraktiniz acaba?
Nurcaliskan Minel-inannesi bende aldım sonunda 😂 ama evde yön veremedik daha dışarıda çıkarmadık acaba evde alan dar mı diye olmadı
tazebiirannee Tekerlekleri takılıydı ben ellemedim ama sağa sola döndürmeye çalıştığımda dönmüyo çok sert dışarı nasıl çıkartırım bilmiyorum sanki dümdüz gitmesi için yapılmış 😄
Minel-inannesi Nurcaliskan iyi günlerde kullanın montelemesiyle alakali pimi tam oturmamis olabilir biz evin icinde baya tiril tiril geziyoz manevrasida iyi
NmalkoC Nurcaliskan globber bi tanıdıgım almış evet ebeveyn kullanımı açısından iyi fakat scoot&ride aldık biz ilk başta uygun bişey aldık ve ön tekerleği kırıldı oğluö fena düştü yere 1 yaşında öğrenmişti scoota geçince okadar rahat ettiki anlatamam kullanışı çok iyi gerçekten