Her cuma temizlik yaparım kıyı köşe 1.5 ayda bir cam dolap içleri silerim buzdolabı sürekli silerim robotum var ama gel görün ki evim temizlikten 3-4 gün sonra yine pisleniyor ben napıcam artık anlamıyorum yetişemiyorum artık her akşam evi topları öyle uyuturum akşamdan sabaha bulaşık bırakmam ama yok bitmiyor oğlum çok yaramaz sabahtan akşama kadar ev dağıtır her yeri kalemle çizer kapıları çikolata yapar 😑siz nasıl yetişiyorsunuz mesela lu an evim çarşamba pazarı gibi çamaşır atmam lazım yemek yapmam lazım😞😞😞