Canım kızlar iki gün önce oğlumu kusmaktan doktora götürdük bağırsak enfeksiyonu dediler serum verdiler ilaç yazıp yolladılar dünde sürekli ishali vardı sonra ateşe çevirdi ama 39 un üstünü gördük bugün tuvaletini hiç yapmadı ama iki kere aşırı kustu yemiyo içmiyo yese bile kusuyo kafayı yedim kaç gün sürer acaba ya varmı böyle olan🥹🥹