Safra kesemde taşlar var ameliyat olmadım. İntarnetten baktığımda uzun süre aç kalıp bir anda yemek yemek safraya iyi gelmiyormuş. Atak yaşadığım zamanda hastanede yatışım yapılıuor değerlerim yükseliyor çünkü. Oruç tutmak istiyorum ama sağlıklı olana farz tabi. Ne yapacağımı bilemiyorum. Safranda taş olup oruç tutan arkadaşlarım herhangi bir atak yaşadınız mı acaba bu dönemde 🥺