26 aylik oğlum gece yatarken ve cani istediginde emzik emiyor. Ve besikte sallanarak uyuyor. Emzigi nasil biraktirabilirim. Kademe kademe mi yoksa birden mi? Gece emzigi agzindan düşüp uyaniyor bazrn emzigi veriyorum daliyor bazen dalmiyor yanimiza aliyorum. Lutfen tavsiye. Beşikte sallayarak uyuyor sallamayida birakmak istiyorum. Yabancilara bakiyorum birakiyorlar yataga bebek uyanikken gidiyorlar. Bebekte uyuyor bir sure sonra tabi temelden de yapmak lazim. Ben cok gec kaldim galiba tavsiyeee