Oğlum 21 aylık. 1 haftadır sadece meyve yemek istiyor. Zaten oldum olası meyveleri sevdi ama çorbasını içerdi, köftesini yerdi. Evde pişen ne varsa koyardım önüne kimi yerdi kimi yemezdi ama öyle zorlamazdı beni çok. Dönem dönem yeme reddi oldu ama şuan had safhada. Çok moralim bozuluyor. Mesela yumurtaya sabah hayır demezdi 1 haftadır zar zor yiyor.başlıyor armut ver elma ver. Muz muz muz. Vermiyorum tekrar yumurta sunuyorum aynı. Aynı zamanda biraz nezle bu mu etkiledi diyorum ama ağır bi hastalık değil burnu akıyor sadece. Napacağımı bilemiyorum 😪