Edatalha Merhaba.Ben cadillac air modelini kullanıyorum.Çok araştırdım, çok modellere baktım.istediğim özelliklerin çoğunu bunda buldum ve de memnunum.sürüşü rahat, katlaması kolay,sepeti büyük bebek çantasını ve başka şeyleride rahat taşıyor, en önemlisi de hafif olması bazen kendim kaldırmak zorunda kalıyorum.Bagaja da rahat sığıyor.Ben siyahını almıştım ama keşke krem rengi alsaydım.koyu renk sıcaklarda zor oluyor.Düşünürsen tavsiye ederim.