Merhaba anneler .
Öncelikle mama meme kavgası çıkmasın istiyorum . İlk oğlumu tamamen mamayla büyütmüş bir anneyim mamaya karşı değilim . Şuan kızımı sadece anne sütüyle büyütüyorum ama emzirme konusunda çok tecrübesizim bugün 400 gram aldığını söyledi doktor bir hafta sonra 200 daha alacak mı bakmak lazım kontrole gelin dedi . Şimdi sorum şu ki bu çocuk emiyor ve uyuyor kakalı çişli bezler alıyorum . Ben doymadığına dair hiç bir durum gözlemlemedim . Oğlum mamayla büyüdü gaz sancılarını o ağlamalarını hiç unutmadım . Emme refleksiyle mücadele etmek bile zordu. Anne sütünde istediğin gibi veriyorsun saat durumu yok ne kadar vermen gerektiği yok anne sütü çok kolayıma geldi açıkçası doktor kötü bir durumdan bahsetmedi ama iyi de konuşmadı mama Verde demedi henüz . Sizce anne sütü için 400 nasıl sizin bebekleriniz anne sütüyle kaç kilo aldı . Bakıcı ablamız bana senin sütün kalitesiz yağsız demekki dedi böyle bir şey olabilir mi ?? Sütler kalite kalite ayrılıyor mu gerçekten ?