Merhaba arkadaşlar bebeğim 23 aylık. Daha önce çok bağımsız bir çocuktu kimseyi aramazdı. Şimdi sürekli dibimde kendi oyun oynayamaz oldu. Parkta diğer çocuklardan kaçıyor resmen. Yeğenimden biraz olumsuz davranışlar gördü bi kere de parkta bir çocuk yanlışlıkla oğlume çarptı. Biraz korku mu oldu nedir daha önce böyle bir şey yoktu. Kapalı oyun alanlarından zor çıkarıyordum şimdi biz olmadan girmiyor. Ben çıkarsam yukarı çıkıp kayıyor bazen çıkıyor kaymadan iniyor destekliyorum hadi kayabilirsin burda bekliyorum diye yok anlayamadım. 2-3 aydır artık çok çok arttı. Ne yapmam gerektiğini anlayamıyorum ki