Arkadaşlar kızım 6 ay 1 haftalık 1 öğünü bile yok. Hep meme ile doyuyoruz. İşte daha tadım aşamasındayız. Geçen mama vermeyi denedim hep emdiği için mamada kabul etmiyor ve kusuyor. Şu anlık tek besin kaynağımız anne sütü. Normalde orucumu tutarım, ramazan geldi diye çok sevinirim kızım olmadan önce hiç zorlanmazdım ama doğduktan sonra çok acıkıyorum gece kalkıp yemek yediğim bile oluyor. Oruç tutamayacağım galiba ama deneyeceğim. Kayınvalidem ve görümcem ile konuşurken olur mu öyle şey tutman lazım borca kalırsa zorlar seni diyorlar. Kızım gerçekten aşırı hareketli ve sıkılgan bir yerde 5 dk dan fazla durmuyor çok çok zorluyor. Vicdanım ile oynuyorlar tutarsam bu sefer olmayacak zorlanacağım eşimden çıkaracağım kızıma tam anlamıyla bakamayacağım.