Sscs1 Kızlar dün açık süt almıştım bebeğime yoğurt yapmak için dün vaktim yoktu yapamadım buzdolabına koymuştum bugün yapmak için çıkardım ama süt ekşimiş nasıl değerlendirebilirim? Bebeğime peynir olarak yapsam bi zararı olur mu?
Sscs1 Mmeelliikkeee hayır kaynatmamıştım her zaman aldığım sütçüden aldım geçen hafta da yapamadım 1 gün sonra yapmıştım bu hafta da böyle oldu ekşimiş
Mmeelliikkeee Sscs1 yani gün içerisinde mutlaka kaynatın , kaynatmadan ertesi güne bırakmayın, bakteri üretir atık olmuş artık