Muallim27 cok erken degil mi? Zaten 10. Gunde falan gaz olmaya basliyor bebeklerde. Kakasini yapiyorsa sorun gaz olmayabilir. Baska bir huzursuzlugu vardir. Bazi bebek ne yapsaniz agliyor mizaci geregi. Endiselenmeyin ve sakinliginizi korumaya calisin derim. Geciyor bu gunler🌸