Merhaba, 8. ayda biz de hala böyleyiz. Ben artık pes ettim meme ağızda bekliyorum öyle 1 saat, yarım saat artık ne kadar uyursa. Gece de 1 saat kadar bekliyorum sonra kendi bırakıyor devam ediyor uykuya. Eğitim de almayı denedim hatta parayı ödedim ama 2. günde pes ettim çok ağladı :( 1 yaşında memeyi keserim öyle bırakır artık mecbur bir şekilde de uyur diye avutuyorum kendimi bakalım… bizim ki dışarıda arabasında gezerken de uyuyor bu arada. Gündüz 1 uykusunu öyle yapıyorum hava müsade ederse. Devam sütü içiriyorum sonra yürümeye başlıyoruz bi süre sonra uyuyor.