tatlibiranneo maile falan gerek yok ki. Aldıklarım kısmında o ürüne gidin, iade talebi oluştur var onu tıklayın. Sonra durumu anlatın. Bunlat belirtilmemişti deyin. 1 gunde yanıtlıyorlar. Dediğiniz gibi bir durum varsa zaten kabul ederler, kargoyu da satıcı öder.
Ben bir ürün sattım, alıcı iade istedi. Ürün bozuk değildi. Sanırım kargoda kırılmış. Bana iade geldi, ve kargoyu da ben ödedim.