Herkese merhabalar;
Bebeğim uyurken veya emzirirken saniyelik şekilde titriyor başlarda normaldir diye düşündüm ama internetten bakınca da korku başladı açıkçası bu günlerde normal mi titreme yaşayan veya başından böyle bir durum geçen var mı sütüm etkilenecek diye de korkuyorum annelik ne zormuş ona bir şey olmasın bana olsun demek tuhaf gelirdi ama cidden her şey bana olsun sma bebeğime olmasın 😔😔