Tospagam Arkadaşlar merhaba Aynı durumda olan veya bu dönemden geçmiş olan vardır diye yazıyorum çünkü hiç bu kadar tükenmemiştim. Oğlum 17 aylık uyku sorunumuz hep vardı ama bu bir haftadır anlayamıyorum oğlumu. Uykuya geçmesi bir saat ayağımda sallayarak uyutuyorum maksimum 15 dk uyur yere koyduğumla uyanması bir olur kucağıma gelmek ister kucağımda uyur sonra beni iter yere yatırırım uyanır. İnanılmaz hareketli iki saniye sabit kalmıyo ya kendini genleşir gibi yapar ya bacaklarını karnına çeker eli zaten sürekli yüzünde kulağın da 😟 inanın tükendim sabır çekiyorum olmuyo. Tam uyudu diyorum yatağıma geçiyorum veya yanında yatıyorum ben daldığımda uyanıyo inanın bir haftadır toplam beş saat uyumadım doktora gittik hiç bi sorun yok diş dönemi dedi her akşam ağrı kesici ver dedi ama oda fayda etmiyo ne yapmam gerektiğini bilmiyorum atak mı huyu mu böyle kestiremiyorum balkona çıkıyorum sankinleşeyim diye ağlıyo yanında sessiz duruyorum tepki vermiyorum hop kucağımda sonra kendini atıyo benden 😒 bide muhakkak uyumamak için 5 dk da bi su istiyor çok bunaldım Yardımcı olur musunuz????
IKRA_21 Tospagam Rabbim yardımcın olsun canım. Kaç dişi var bebişinin kuzum azı dişlermi geliyor acaba
[silindi] 18. Ayda uyku gerilemesi yasaniyormus. 4. Aydan hatırlarsanız buda onun gibi bisey ama geçici merak etmeyin yolun sonu aydınlık. Benim oglumda 15 ay 22 gunluk bende beklemedeyim. 1 yas sendromunu cok agir bicimde atlatmış bir anne olarak, o gunler hiç gecmicek sandim ama suan gayet iyiyiz su son sendromuda atlatirsam daha ne isterim. Geceleri duzenli Uyusun da yeterki 2 yas 3 yas sendromuna da raziyim..
Tospagam [silindi] işte o dönemler hiç bu kadar olmamıştı bu dönem çok zor geçiyor inanın gözlerim çöktü acıyarak bakıyorlar bana Umarım en kısa sürede geçer
Tospagam IKRA_21 azı dişleri çıktı toplam 12 dişi var köpek dişleri ve ikinci azılar geliyo sanırım oda bende bitik durumdayız bu kadar uykusuz nasıl dayanabiliyor gün içinde de çok enerjik 😳
[silindi] Birde bu aralar 1 haftadir iyi geceler cayi kullaniyorum gece yatmadan karbini doyurup onuda icirip yatiriyorum eskisi kadar sık kalkmiyor, cayin etkisimi.yoksa tesadufmu anlamadim ama iyi geliyo bence.
[silindi] Tospagam iyi geceler çayı diye geciyor e bebekten almistim zaten bir cesit var.icerigide masum melisa ihlamur falan var rahatlatici