Pirayeada ateşli nöbet geçirdi, daha önce çok fena hasta olmuştu burnu akıyordu sürekli ateşi vardı falan neyse sonra iyileşti biz tabi o süreçte bu ilacı kullandık, kuzenim eczacı o kullanma dedi ben de doktor kullan dedi diye kullandım, birde hemen düzelir umuduyla tabi iyileştide şükür ama aradan bir sürü sonra bir gün sabah hiç bir şeyi yokken nöbet geçirdi, nöroloji doktorumuz var ona da söylemiştim olabilir demişti işte birde artik o tarz ilaçlar hep yasak bir ateşi falan çıksa yada başka bir nedenden doktora gitsek ilaçları önce doktorumuz görüyor kullan dediklerini kullanıyoruz kullanma dediklerini vermiyoruz