Kızlar doğum yapalı 45 gün kadar oldu kanamam bitmişti bir kaç gün çay rengi kötü kokulu akıntı geldi şimdi tekrar az bir şekilde kanlı akıntı gelmiş bu normal mi ? Zaten enfeksiyondan şüpheleniyorum ben çok olurum ama böyle kötü koku hiç olmazdı 🥺 emzirirken fitil verir mi doktor nasıl tedavi eder acaba başından böyle bir şey geçen oldu mu