Omerligunler Kızlar oğlum 3 ay 13 günlük rotanın ilk dozunu oldu 4.ay aşıları ile arasında tam 1 ay olmayacak böylelikle dr sorun olmayacağını söyledi 3.5 aya kadar vakti var dedi ama sağlık odağındaki hemşire tam 3 aylık olduğu gün olması lazim yoksa olmaz dedi tabiki dr una güvendim yaptırdım 3 ay 14 gunlukken sizde durumlar ne kaçıncı ayda yaptirdiniz
Egelihayat Omerligunler ay bende 5 bucuk ayllikk3 yaptırip 6 ay asisi olacal sonra inşalalh bisey olmaz
_ulku_3558 Omerligunler bizde aşağı yukarı sizin kadarken yaptırdık aşıyı bizim hemsiremiz birkaç günden birşey olmaz dedi 31 Mayıs doğumlu 12 ağustosta ilk doz yapildi 12 kasımda 2.doz yapılacak
Omerligunler _ulku_3558 ya i dr una güveniyorum 3 yıllık kızımın da dr u şimdi oğlum 3 aylık ama insan yine de duymak istiyor
Hilosum Aşı yaparlarken önemli olan nokta bebeğin o ayı tamamlamış olması. Biz rotanın ilk dozunu 3 ay beş günlükken olduk doktorumuz menenjiti de olun dedi ama olmadık menenjiti. Bir de önümüzde dördüncü ay aşıları var
Omerligunler Hilosum rotatif ilk dozu 3 ay 13 günlük oldu 5. Ay 2. Dozu 4. Ay menenjite başlayalım dedi
Hilosum - Omerligunler instagramda çocuk doktoru bir beyefendinin profili var menenjit ile ilgili paylaşımlarına baktım siz de bakın isterseniz https://instagram.com/dr.bekircakmak?igshid=7hzzg15ippaz