Krdln
Rica ederim canlı aşı olduğu için ateş yapma olasılığı her aşı gibi elbette vardır.Aşıdan sonra halsiz yorgun ve uyku halide görülmesi normaldir.Bu durumda telaş yapmayın ateşi çıkarsa zaten ateş düşürücü hemşireniz veya doktorunuz kullanabilirsiniz diye bilgilendirme yapıyor💜