Kizlar bebeğim birazcık zor yani yemek uyku vs derken gercekten cok yoruluyorum hep 2 kisi battaniyeye salladık simdi yeni yeni ayakta sallamaya alıştırdım ama bazen o kadar sinirleniyorum ki elimde olmadan bağırıyorum sesimi yükseltiyorum aglamiyo ama bana böyle korkmuş gibi bakiyo zarari geri dönüşü bebege nasil olur inanın çok uzgunum