Benim bebeğim 3 buçuk tu bir ay boyunca tutum borcumu hamilelikte tutamadım kolay oluyor sahur da yaparsınız bol su da içersiniz yanında mama da verseniz tamamdır şimdi 5 aylık oluyoruz bu seneki orucu tutmayı da düşünüyorum kalsa daha da tutması zor oluyor benim için