Neseligunler40 Merhaba arkadaşlar iki buçuk aylık bebeğim sürekli elini ağzına koyuyor (tok olsa bile ) bide elini tamamen sokmak istediği için öğürüyor sürekli kendi kendini kusturmaya çalışır gibi böyle bir tecrübe yaşamış anneler var mı ?
asrinhatasi Neseligunler40 2aylıktan beri sokuyor. Ben ilk başta parmak emme huyu çıktı hiç bırakamıycak diye üzüldüm. Keşif dönemindeymiş normalmiş.
Mervemeric Aa bu bu hafta bizde de olmaya başladı. Bende diş falan mı dedim ama.. Sürekli salya akıtıyor birde.. Bilmiyorum artık
2018istanbul Neseligunler40 çok normal gelişiminin bir özelliği biraz daha büyüsün bu sefer de her eline aldığını ağzına sokmaya başlıcak o şekilde keşfediyorlar 🙈
Merve1601 Benim bebeğim de 2 ay 6 günlük bir haftadır bizde de başladı bende merak ediyordum🥹 hatta anne karnında ellerini çok emdiği için her iki elinde de soyulma vardı hâlâ izi var Allah sağlık sıhhat versin bütün evlatlarımıza🤲🏻🌺
Hep-sevgiden Neseligunler40 benim oğlum 9 buçuk aylık ayni yapıyordu o aylarda şimdide bulduğu herseyi agzina sokuyor
Neseligunler40 Pin_55 evet yaşıyorum ağlayarak zorla emzirmeye çalışıyorum ama bir kaç gündür düzenli emmiyor