Melihaslan5144 aklınıza yatmış zaten, burdakiler yok olmaz dese de siz yine bildiğinizi yapacaksınız bence. Doktorunuza danışın tabii ki yine de mutlaka daha doğru yönlendirecektir. Hali hazırda emmese de mama içiyormuş bebeğiniz bence acele etmeseniz de olur yani.
Melihaslan5144 3 . Ayda tavuk suyu çorba içiyormuşum bu durumlara bu kadar tepki verilmesini anlamıyorum eskiden böyle şeyler yokmuş hepimiz böyle büyümüşüz ne olmuş yani bize kapalı kutu mamalar daha mı güvenli gibi bi yazısını okumuştum.
Bu görüşü kim savunuyor bilmiyorum ama ben de bu düşünceyi asla anlamıcam. Hepimiz böyle büyümüşüz ama bizim yaş aralığımız da bile diyabet, tansiyon o kadar yaygın ki. O için bir şey olmuyor belki ama ileriki yaşlar için sıkıntı olduğunu düşünüyorum 🤷♀️