endoplazmikretikulumiste geçen sene şehir değişikliği yaptık, üstünde 15 20 gün kadar da hasta oldu o zamandan sonra agzına 1 lokma koymadı. Simdilerde ise öğğ yapıyor, agzına birşey geliyorsa eliyle çıkarıyor veya çıkarttırıyor. Birşeyden tiksindi belki de bilmiyorum ama 16.aydan beri ek gıda almıyor. Doktor Mamayı azaltıp yemeye zorla dedi, takviye verdi ama iştahıyla ilgili bir sıkıntısı yok. 2 3 saatte 1 mama içmek istiyor, yemek yemek istemiyor.