Hanımlar bebeğim 23 günlük ama aşırı şekilde gazlo bir bebek . Biogai probiyotik damla ve sab simplex gaz damlası kullanıyoruz 1 haftadır ama hiç bi faydasını göremedim bebeğim çok zorlanıyor. Sizin tavsiye edeceğiniz bir yol ya da başka damla var mıdır. Dün geceden beri gazdan hiç uyumadı bebeğim uykusu var ama derin dalamıyor asla ben de o da mahvolduk☹️☹️