8 ay 9 günlük benim oğlum da emeklemiyor yere bırakınca kendini itmeye çalışıyor sürünürken sinirlenip dönerek gidiyor 👐🏻 6 dişi var ve herşeyi ısırma peşinde yere koyunca da aynı refleksle yeri ısırmaya çalışıyor o yüzden çokta bırakmıyorum daha çok yürüteçte hep bu ay 200 gr falan almış 9800. Hiçbişey yemiyo desem yeridir iştahsızlaştı sürekli de mız mız bakalım ne zaman isterse o zaman emekler artık