Safiye129 Bebeğiniz doyuyordur ama ilk zamanlar hep emme refleksleri çalışır halde 😅
Süt için, boza ,kefir içebilirsiniz. Biraz protein,meyve ,sebze ve kuruyemis ağırlıklı beslenmek aynı zamanda kaliteli sütü de arttiriyormus.
Dereotu, ısırgan otu da sütü arttiriyor. Isırgan otunu aktarda bulabilirsiniz.
Anne çayları da kullanabilirsiniz. Veya eczaciniza, doktorunuza danisip vitamin alabilirsiniz elenatal3 gibi.
Sıcak duş, sıcak kompres ,sürekli emzirmek de sütü arttirir.