Kızlar benim bir sürü oruç borcum var bari bu ay artık tutayım. 2 sene önce ilk bebeğimi doğurdum ramazam boyu lohusaydım diye tutamadım, daha onu emzirirken hamile kaldım yine kazalarımı tutamadım, geçen seneninde borcu var yani… Bu ramazan bari tutayım diyorum şuan ikinci bebeğim 4 buçuk aylık ek gıdaya geçmek istemiyorum, çok Küçük daha hazırda olduğunu düşünmüyorum, mama vermiyorum aranızda öyle tutan varmı iftara kadar sütüm yetermi acaba.? Rezene aldım sırf bu yüzden sahurda içeceğim inşallah sıkıntı olmaz ya 😥